Wednesday, November 12, 2008

夜市




每星期我的同事都會題到蕉賴康樂花園的夜市,我沒到過!聽聞哪夜市在逛的年輕人都打扮得美美,還有新潮物品,讓我全身發癢要到那邊走走。

夜市排得好長,我服了他們那么熱的天氣!真的好多年輕弟弟妹妹們都有打扮,還有豹紋妹妹,你們不怕妝容會糊嗎?

各式各樣的食品讓我都好想買。你懂嗎?現在的人好有創意,好像我們在夜市常見的臺灣香腸有好多口味連馬來apam balik 餅也有新發現的香草口味命名為青龍包,我愛死了。

服裝方面都是女裝為主都好便宜,貼著RM10至RM30.女士們那邊的高跟鞋好多選擇哦!

8 comments:

  1. Abang balik还是apam balik?

    你说的回复在哪里?什么都没看到噎。

    ReplyDelete
  2. abang balik?望夫餅meh!apam啦。

    ReplyDelete
  3. -.-" Next time don't ask me to check thing, whole evening I can't let it go until I did a search in the internet just now, why I make such a big deal from this lame promise.

    Anyway, few names it have; apom/apam balek/balik, and seems to me 'abang balik' is the newest name, I used to thought it looks like gigantic vagina that makes the husband come home. :x

    ReplyDelete
  4. aiyo, forgot to use Mandarin. :x

    ReplyDelete
  5. maybe that is the original sex toy, like in US, they use american pie, ya, we use apam balik hahaha.

    also: ya that shows you are actually a very responsible person :)so be careful with what you have promised :)

    ReplyDelete
  6. sex toy? so when abang balik, he'll add extra mayonnaise into the apam...

    >.< lets stop imagining this.

    ReplyDelete
  7. 我没去过。不就得个“多”字而已吗?真的值得参观吗?

    ReplyDelete
  8. 是咯!多的是ah beng啦,ah lian啦。你那michael jackson女版造型,還是要慎重考慮,一去恐怕就會引起大騷動,勞煩警察就不好了:p

    ReplyDelete